marți, 6 august 2013

Curaj

Mi-am facut curaj pentru a începe ceva uitat in negura timpului. Mi-am facut curaj sa ma prind de ultima speranța pe care o pot avea si sa ma tin de ea bine, încât poate sa-mi fie bine. Mi-am facut curaj sa cred.. 
Mereu a existat un soi de nesiguranta in ceea ce facem, un soi vechi, ca dinozaurii, dar care spre deosebire de ei încă exista in fiecare dintre noi. 
M-am aplecat asupra trecutului, privindu-l de sus, si încercând sa plec din el, sa nu-l las sa ma mai sperie ca un bataus din clasele primare. 
Oamenii sunt intr-o fuga continua de sentimente. De ce ? 
Câți oameni ai rănit pana acum ? Câți oameni ai dezamăgit lasandu-i sa zacă intr-o agonie pura ? Câți oameni te-au lăsat cand iti era mai greu ? Câți oameni ti-au luat ultimul gram scump de speranță si l-au aruncat pe fereastra nepasarii ca si cum ar fi fost scrumul unei țigări irosite.
Teama, siguranță, tristete,bucurie, ura, iubire, extaz, agonie, le cunoști ? As fi sperat ca măcar tu sa fi spus ca nu le-ai simțit pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu