sâmbătă, 15 iunie 2013

Alb de goala

Sunt o simpla fiinta pe acest pamant sacru, calcat de miliarde de oameni nesiguri. Sunt o simpla copila cu prea multe ganduri si nelamuriri fara de raspuns. Sunt.. tu ce esti ?
Tu.. iti vezi sufletul in momentul in care gandesti ? Vezi cum emana pulbere de praf ce te aduc in mrejele vietii ? Stiu ca nu vezi, esti prea ocupat cu lumea ta, ce nu mai incepe sa prinda culoare caci peretii acelei existente sunt scrijeliti continuu de pierderi, dezamagiri si bucurii rare stinse subit. Scrijelesti peretii din camerele inimii nu din camera in care trist privesti in golul infinit. Grija care o porti organului ce te tine in viata, e defapt coperta care apara cartea. Apara-ti cartea ca-ti aperi viitorul, dragule ! 
Permite-le entitatilor sa-ti intre printre degete, dar nu le permite sa ajunga oricat de repede sau de incet acolo unde simti ceea ce nu ar trebui pentru ca acele creaturi se chinuie sa-ti arate ceea ce nu exista.
Nu poti privi inainte fara sa stii ce a retinut in trecut energia care simte pentru tine, la fel cum nu poti intelege pe moment acest substrat prin care scriu. Si daca n-ai inteles nimic din ce am spus, inseamna ca nu ai trait o secunda pe aceasta jalnica planeta plina de intuneric crud, dar goala de alb. 

9 comentarii:

  1. Putini inteleg.. insa multi traiesc aici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maciu, aici trăiesc cei care așa si-au scris sa trăiască

      Ștergere
  2. Te-ai gandit sa scrii carti? :3 Ma rog, cand vei fi 'mare' :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gândit, dar sincera nu as putea sa scriu cărți, in aceste rânduri scurte eu scriu doar sentimente si mie mi se pare ca o carte plină de asemenea descrieri nu ar fi citita

      Ștergere
  3. Da, dar daca le-ai aduna si le-ai lege intre ele cu siguranta ar iesi ceva frumos. Eu cu siguranta as citi cartea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In principiu nu as opta pentru o carte pentru ca încă nu am talentul ca sa zic așa necesar dar in viitorul indepartat de ce nu .

      Ștergere
  4. "Pamant sacru" - niciodata. Si imi pare rau, mai incolo nu am putut citi dupa aceasta expresie.


    Gabriel

    RăspundețiȘtergere