sâmbătă, 12 octombrie 2013

Presiune

Sunt o molecula pe o planeta plina de oameni, sunt o fiinta pe o planeta fara suflet si totusi exist fara rost, nu ?
Nu pot sa privesc lumea fara sa simt un sentiment brut de dezgustare, ma dezgusta uneori tot, inclusiv felul meu de a fi. Asa ca de ce te mai chinui sa-mi vorbesti cand eu nu va inteleg... te chinui sa-mi explici mentalitatea ta cand eu stiu ca nu-mi pasa, nu mi-a pasat si nici nu-mi va pasa. 
Pleaca! Lasa-ma sa-mi iubesc singuratatea intr-o camera plina de lume fara inima,dar cu un sange inexistent.
Astupati-va urechile, tip! Ca-s satula de voi si de pretentiile voastre, sunt satula sa nu fiu eu doar ca voi sa puteti fi voi. Nu-mi gasesc cuvintele si vi le dau fara sa le gandesc, vi la dau ca sa le digerati, poate asa le digerati si nu faceti ulcer. Da, "Permite-mi sa ma prezint", daca ai inteles asta esti tare de tot, mai ceva ca betonul.
Mi-as da o secunda din viata ca sa va pot scuipa pe toti, sa ma puteti lasa sa exist si sa nu imi bat capul cu voi.
Uite-ma cum stau si privesc in gol, priveste-ma, pentru ca de inteles nu ai cum sa ma intelegi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu