vineri, 27 septembrie 2013

Sentiment de vis

Am incremenit, m-am tulburat, am inghetat... confuzie.
As vrea acum doar fericire, nimic mai mult, sa pot simti fara sa doara, sa pot rade fara ca coltul gurii sa schiteze tristetea, sa pot sa-mi simt bucuria fara sa stiu ca o voi pierde curand. 
Nu stiu unde au fugit speriate zilele trecute in care fericirea era la casa ei, probabil s-a mutat... 
Daca as putea atinge fericirea, as atinge fiecare om cu acea mana doar ca sa vad in jurul meu zambete; sa fie o strada care emana fericire, sa poti sa o vezi de pe Luna ca sa-i vezi zambetul acelei strazi, ai putea ?
Dar eu aspir la bucurie, tanjesc precum un copil dupa ciocolata, dar oare va primi copilul ciocolata ? 
Nu-mi place nimic, observ cu usurinta si cu lejeritate tot, strazi pline de corpuri, case pline de sfada, locuri pline de amintiri si intr-un final tristetea de zi cu zi.
Plang in suflet zilnic fara sa-mi auzi plamanii cum gem, si nu dulceata. 
Am sa te caut, sentiment de vis, am sa-ti pastrez un loc.


2 comentarii: