joi, 19 septembrie 2013

Nu exist

M-aș închide acum, în casă, în mine, în cameră, aș lăsa doar aerul cu mine și gândul, căci el îmi ocupă fiecare secundă din viață. Nu mai vreau să am lume lângă mine, nu-mi mai doresc oameni falși, aberații, gelozie, secrete, ființe fără un scop și pline de neadevăr. 
Îmi doresc liniștea sufletului meu acompaniată de puțină muzică, un pachet de țigări, o Cola la juma' de litru și o zi ploioasa; îmi doresc pur și simplu să reușesc să mă detașez, să vă uit pe toți și să nu-mi pese, să stau în ploaie și să nu simt vina, ura, tristețea, indignarea și acel sentiment de neîmplinire, și toate acestea se datorează doar zilelor de ieri.
Aș vrea o zi în care să fiu doar eu pe pământ, voi, restul să fiți opriți, să nu vă mișcați, să mă lăsați să-mi cumpăr alte baterii pentru zilele pe care le am de trăit în continuare, căci în fiecare zi oamenii de lângă mine îmi seacă energia, mă seacă de sentimente, de chef, mă seacă de viață.
O zi în care să nu exist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu