luni, 23 septembrie 2013

Am plecat

Nici n-ai idee când am plecat, crezi că este ceva recent, ei bine, nu. Am plecat cu mult înainte să știu, am plecat probabil atunci când nimic nu mai avea sens dar încă îi trebuia un sens. 
Ți-aș putea spune pe larg de ce am plecat, dar pur și simplu, așa mi-a decis energia pe care lumea o numește suflet. Ți-aș explica zile întregi de ce nu mai existăm, dar nu aș mai găsi aceleași cuvinte. 
N-am să caut în trecut ceea ce trebuie lăsat acolo, am să-mi îmbrățișez trecutul și am să-l las să zburde în negura timpului. Caut si acum temeiul pe care îl vreau. 
Acest moment există doar pentru că eu îi dau un înțeles, dar n-ai să înțelegi care este acel sens.
Nu-mi îndesa vorbe fără să-ți cauți gândul, nu-mi da nimic, doar lasă-mă. 
  "Du-te, pleacă, vreau s-o tai, pleacă, du-te !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu