duminică, 1 septembrie 2013

Suflet inchis cu bucurie

E imposibil sa fugi de ceea ce te urmareste. E imposibil sa crezi ca te va lasa in pace fara sa te mai caute, doar pentru ca asta vrei tu.
As vrea intr-o clipa sa ma intorc sa elimin secundele strecurate cu rautate in viata, as vrea sa-mi caut bucuria in lucrurile mici, as vrea sa stiu sa le "savurez" cand trebuie.
Imi place sa-mi enumar in cap gandurile, sa mi le scriu incet pe peretii craniului si apoi, cand sunt deja implinite sa sterg fiecare molecula care-mi facea rau.
Nu-mi explic cum timpul imi joaca feste atat de crude, negatite, neprajite... parca ieri totul imi zambea si un inceput avea sa-mi schimbe perceptiile asupra umanitatii.
Mi-as inchide sufletul, as da afara rautatea,tristetea si depresia stransa si as tine doar bucuria, dragostea si implinirea; asta ar schimba ceva.
Sentimente scarboase ce-mi invadeaza intimitatea, ce-mi sug bunastarea si-mi alearga inima ca sa nu mai bata, plecati, luati-va vacanta, sau iesiti la pensie !
Si daca ar disparea, ti-as da si tie o farama de fericire, doar ca s-o gusti si sa lupti pentru ea, pentru fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu