vineri, 8 noiembrie 2013

Vampiric

Sunt un vampir, am sentimentele amplificate la maxim, simt sangele cum sparge pielea, carnea si venele, iesind afara, la o gura de aer. 
Imi umilesc mintea avand asemenea sentimente neintelese si nesabuite, sunt prizoniera simtamintelor ce navalesc asupra mea ca un tsunami.
Astept reactia poporului care ma aude si ma vede, astept sa le vad fetele dezgustate care se pregatesc sa critice, astept o zi mai buna si probabil vor veni inca doua rele.
Nu-mi gasesc cuvinte sa exprim avalansa de sentimente ce se plimba prin mintea-mi bolnava, nu pot sa iti explic ce simt dar iti pot arata cum tot ce iti spun nu vei intelege, iti pot explica fiecare detaliu si abia atunci vei ramane intr-o transa a gandurilor.
As da orice sa eliberez orice din mine, orice lucru care nu-si are locul, sa plece, sa fuga, sa ma lase...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu