marți, 5 noiembrie 2013

Bipolaritate I

N-am probleme ! Nu-s oarbă, nu-s surdă, dar sentimentele mă fac să mă consider altfel și nu e un altfel bun.
Nu mă pricep să îmi expun sentimentele în fața persoanei care mă privește, dar uite-mă în fața telefonului scriindu-mi gânduri sfrijite din cerebel.
Sunt genul de om care observă fiecare mișcare, mă poți observa în tramvai cu căștile în urechi, ascultând ceva ce tu nu digeri și examinându-te cu sictir și făcându-te să crezi că sunt psihopată... poate chiar sunt. 
Nu mă poți înțelege, nimeni nu cred că ar putea înțelege persoana care iese la iveală din mine. 
Apleacă-ți urechea la ce debitez și sincer cumpără-ți noi adidași, man, că ai să vrei să fugi. 
Acum să-ți mai zic ceva ? Conștientizez că n-ai înțeles sensul meu și al acestei postări dar, sper să pui mâna pe mine și să simți căldura pe care n-o eman și atunci vom fi pe aceeași undă.

2 comentarii: