vineri, 17 ianuarie 2014

Var-toamna

Ador parfumul zilelor caldute de vara care incep sa prinda culoare sub cerul senin. Iubesc acea cafea scurta, "ristretto" ca sa fiu mai exacta, aceasta fiind acompaniata de o tigara scurta si plina de fumul zilelor de ieri...
As tusi cand mi-as da seama ca e deja ora 3 si eu inca m-as scalambai in pijamalele mele fara sa-mi fac griji de ziua de maine... AR FI VARA!
Nu mi-as aminti data exacta, as trai doar cu fratii sambetelor. As adormi si m-as trezi cu acelasi gand, sa fac ceva memorabil vara asta, pai ce? "Nu mai vreau serile alea de vara in care pot sta ore intregi in pub-uri, discutand despre lucruri nefolositoare si infantile, mi s-a acrit de ele. Parca as vrea ceva nou, ceva care sa imi uimeasca mintea, corpul si gandul."
Ce dragut! Ah, ce griji avem noi, adolescenti vara... parca suntem inconstienti ca dureaza doar trei luni aceasta imbatare cu libertate.
Mi-as lua inima in dinti si as musca-o doar ca sa pot spune ca mi-as dori sa fie toamna mereu, astfel, nu as avea vreodata examene, mi-as revedea colegii, i-as putea reintalnii pe dragii mei profesori doar cat trebuie. Astfel, nu as fi nici irealista si nici prea realista, nu?
Ce dor imi este de caldura si in acelasi timp racoarea perfecta emanata de al treilea anotimp! Oh, hainele nu prea groase si nici prea subtiri, ma gandesc si la asta ca doar sunt fata si mai ales ceaiurile caldute absolut perfecte pentru acele momente pline de o melancolie frumoasa.
Chiar pot spune ca vreau o var-toamna, mai ceva decat Phineas si Ferb.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu