miercuri, 29 ianuarie 2014

Proton

De destule ori mi-am pus gandurile sfasiate de minte in mainile altor oameni... de ce? Pentru ca nu mai stiam, nu mai stiam cum sa tac fara sa tip si uitasem cum e sa zambesc fara sa stiu ca nu o fac defapt.Mi-am pus rupturile in mainile lor si ei.. ei le-au sfasiat, fiarele, mi-au zambit inainte sa plec si apoi mi-au aratat franturile doar ca sa nu minta. Copilaros gand e acela care-mi trece acum prin minte: "doar eu am patit asta?", raspunsul e chiar "imprevizibil". Haina lume, orbita de rautate si de indiferenta... De ce nu ne ajutam? De ce nu incercam sa ne transformam din fiare in oameni?Dupa ce mi-am ispasit intervalul in care trebuia sa imi ocolesc drumul am reusit sa inteleg cat de lipsiti de viata proprie sunteti. Urati normalitatea la care tot voi in adancul gaurii negre tanjiti. Va las cu franturile mele in maini ca sa aveti lucruri care sa va amuze, va las cu rautatea... iar eu plec cu toti protonii din lume.

3 comentarii:

  1. Take the evil out the people and they'll be acting right.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Be the change you want to see in the world." Mahatma Ghandi.
    Sau pe romaneste : "Da iubire si vei primi iubire."
    Si nu la modul de a te arunca orbeste in iluzia unei persoane, care e cool deci e o persoana de incredere. Dar ofera un sfat, un zambet, o imbratisare, o incurajare si usor, usor vei atrage oameni care te vor trata la fel. :)

    RăspundețiȘtergere