sâmbătă, 15 februarie 2014

Astru

N-as izbuti sa inlatur atat de hain oamenii, sunt o doamna T mai zdrobita de vremuri si de griji...da, griji, am un bax si inca ceva de ani si jonglez cu ei si pierd secunde scumpe.
Inca astept ziua in care voi putea privi in zare linistita, si voi putea sa pun mana pe telecomanda si sa pot privi un film fara sa imi dau seama ca nu am reusit sa vad nici macar subtitrarea ci doar ma uitam in ecran dezgolindu-mi sufletul in gand.
Merita oare truda zilnica depusa de noi toti? Merita oare sa te inconjori de oameni cand stii ca acasa esti doar tu si nimeni nu sta langa tine cand peretii casei interioare se prabusesc?!
Tip la luna ca-mi fura tineretea cand stiu ca tineretea mea e uitata printre rafturile pline de cele mai dorite lucruri pe care le am dar nu realizez ca le am.
Rog soarele sa-mi mai pastreze un minut in plus fata de ceilalti ca sa pot sa nu rabufnesc din cauza secundelor rele si pline de amor fals.
"Ai fi vrut un alt scenariu pentru filmul vietii tale si-o raza de soare care sa-ti arate alta cale,dar speranta moare, doare din ce in ce mai tare"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu